"Bruk hue"-foredrag på Apalløkka

Gjeng med ungdom sitter i solen. Foto: NTB scanpix

Organisasjonen "Bruk hue" kommer til Apalløkka skole for å holde foredrag for alle elever på 8. og 9.trinn på dagtid og for deres foresatte på kveldstid. Begge deler vil foregå i Apalløkkahallen.

De foresatte inviteres til foredrag om nettvett og digital mobbing kl 18.00. Dette arrangementet har skolen fått i stand i samarbeid med FAU og skolemiljøutvalget. I tillegg er 6. og 7.trinn på Rødtvet og Ammerud skole invitert til delta på dette sammen med oss. Vi ønsker å være sammen om dette her i nærmiljøet og er veldig glade for at vi kan gjennomføre dette som et felles prosjekt.

Elevene på 6. og 7. trinn er i Apalløkkahallen fra kl 12.30-13.30 den 04.04. og får et foredrag tilpasset deres alder og elevene på 8.- og 9.trinn får det samme fra kl 13.30-14.30.

"Bruk hue" er en organisasjon som har reist rundt og holdt foredrag på  over 1200 skoler siden 2009. De er støttet av blant andre: Medietilsynet, Røde Kors, Kors på halsen, Barnevakten, Telenor og Trygg bruk.

Vil du lese mer om deres arbeid, finner du informasjon her: www.brukhue.com

Vi håper at vi klarer å fylle Apalløkkahallen med alle dere foresatte og lover dere et godt foredrag med et viktig budskap til alle oss voksne.

Ved eventuelle spørsmål. ta kontakt med ass.rektor Cathrine T. Thingnes

Velkommen skal dere være!