Eksamensperioden 2019 er i gang

vesletjern2

Hver morgen på de skriftlige eksamensdagene får elevene som skal ha eksamen servert frokost på skolens personalrom. Elever og ansatte har en hyggelig og rolig stund sammen før elevene går til eksamenslokalene og gjør seg klare.

Eksamen i matematikk var torsdag 16.mai

Eksamen i norsk er tirsdag 21.mai i hovedmål og onsdag 22.mai i sidemål med obligatorisk forberedelsesdag mandag 20.mai.

Eksamen i engelsk er fredag 24.mai med obligatorisk forberedelsesdag torsdag 23.mai.

Muntlige eksamensdager for elevene på 10. trinn er fra 12.-14.juni for pulje 1 og  14., 17. og 18.juni for pulje 2.

Elevene på 8. og 9.trinn har sine heldagsprøver og fagdager i norsk, matematikk og engelsk i den samme perioden. I kalenderen på hjemmesiden finner du datoene for de ulike prøvene.