Høstens "hjem-skole"- samarbeid på Apalløkka

Det er viktig for oss på Apalløkka å ha et godt samarbeid med alle foresatte. Det er et av elementene som bidrar til elevens utvikling faglig og sosialt.

Vi forventer at alle foresatte prioriterer det å delta på foreldremøter, utviklingssamtaler og andre hjem-skole-arrangementer gjennom året. Vi ønsker at dere alltid skal sitte igjen med følelsen av at dette samarbeidet og møtene dere har med skolen gjennom året er nyttig og viktig.

Denne høsten begynner vi med "bli-kjent-samtaler" for alle foresatte på 8.trinn. Disse vil bli gjennomført i løpet av uke 35 og 36. Innkalling sendes ut av kontaktlærerne

Foreldremøtene er på følgende tidspunkt:

• 10.trinn: Tirsdag 01.09.20, kl 17.30-19.00
  • 9.trinn: Tordag 03.09.20, kl 17.30-19.00
  • 8.trinn: Tirsdag 15.09.20, kl 17.30-19.00

Innkalling sendes ut av skolens ledelse

Det vil også være utviklingssamtaler på alle trinn og disse vil bli gjennomført i følgende perioder:

• 10.trinn: Innen høstferien i uke 40
  • 9.trinn: Innen høstferien i uke 40
  • 8.trinn: Innen midten av november

Innkalling til disse samtalene kommer fra kontaktlærerne

I tillegg vil FAU og SMU (skolemiljøutvalget) bidra til et godt samarbeid