Informasjon om uke 49 på Apalløkka

Illustrasjon

Her er viktig informasjon om situasjonen vi er i, samt organisering av undervisning ved Apalløkka skole i uke 49 (30.11.-04.12.20).

I samarbeid med Bydelsoverlegen har rektor besluttet at det vil være hjemmeundervisning for alle trinn også i uke 49. En ny vurdering vil bli tatt onsdag 02.12.20 og vi vil holde elever og foresatte orientert om beslutninger som vil bli tatt videre.

Undervisningen vil fortsatt følge rød timeplan slik vi har hatt denne uka og den vil altså foregå digitalt. Lærerne jobber hardt for å opprettholde god kvalitet på opplæringen. Miljøteamet bidrar også her og de setter stor pris på om elever kontakter dem på deres hjertetelefoner.

I uke 49 vil det være noen på skolen, men dørene vil være stengt. Skolens postmottak og telefon betjenes hele dagen: apallokka@ude.oslo.kommune.no og 23 46 62 00.

Her er lenke til brevet som er sendt ut til alle elever og foresatte onsdag 25.11.20:

201125 Informasjon til alle elever og foresatte ved Apalløkka skole.pdf

Ta kontakt med skolens ledelse om noen skulle ha noen spørsmål vedrørende dette.