God jul og godt nytt år!

De siste dagene på skolen før jul har vært travle, men fine. Onsdag 20.12. hadde vi på samme tid julesamling på skolen og i Rødtvet kirke. Begge samlingene var fine med god elevaktivitet.

Torsdag 21.12. avsluttet vi dagen med en samling i Apalløkkahallen. Elever og lærere bidro med innslag og gjorde sitt til at det ble en god avslutning. Rektor Elisabeth holdt tale til alle sammen. Alle lyttet godt til hennes viktige ord og her får dere et utdrag av det hun sa:

Kjære dere, så flotte dere er.

Dere er snille, kreative, unike og rett og slett de beste elevene i hele Oslo, kanskje i hele Norge!

Vi låner dere elever i bare tre år, så vi har det travelt. Vi har det travelt med å lære dere, hver og en, å være den beste versjonen av dere selv. Det er viktig for Team-Apalløkka at DU har det bra og for å lære, må du trives!

Den viktigste egenskapen er kunsten å være snill. Snill med deg selv, snill med dine medelever, snill med de voksne på skolen og alle andre rundt deg.

Vi voksne er alle sammen et lag rundt elevene. Vi er sammen om at hver og en skal være den beste versjonen av seg selv.

Snart er det et nytt år. 2018 venter på oss og med det venter også hardt arbeid. Tida går fort. Kunnskap er makt og kunnskap er viktig. Vi ser fram til det neste halvåret med alle sammen.

Men først er det juleferie. Nyt juledagene med fri og vær litt lat. Les ei bok, spill et spill, gå på ski, ta en tur på kino, hvil deg litt. Det har du fortjent!

Vi digger dere, elever!

Sammen med Cathrine, Fred Ivan, Per-Øyvind og alle andre voksne på skolen vil jeg, som rektor, ønske dere

god jul!

Vi er glad i dere, Apalløkkaelever

Juleferien varer fra 22.12.17- 01.01.18. Første skoledag etter ferien er altså tirsdag 02.01.18.

Vi ønsker alle en riktig god juleferie og et godt nytt år når den tid kommer og takker for året som snart er over!

I januar gleder vi oss til nye, gode skoledager fylt med læring og trivsel!

Beste hilsen oss i ledelsen ved Apalløkka skole