Kommunikasjon skole-hjem

Illustrasjon skolemelding

Skolemelding er et nyttig og viktig verktøy i kommunikasjonen mellom skole og hjem. Meldinger kan sendes og leses via portalen du kommer inn i ved å logge inn via hjemmesiden vår. Det finnes også en app for enklere tilgang til skolemelding. Denne anbefaler vi at alle foresatte laster ned. Appen heter "Skolemelding foresatte" og finnes tilgjengelig i både App Store for Apple/iOs samt Google Play for Android mm. Via skolemelding kan foresatte enkelt sende meldinger til ansatte på skolen.

Se vedlagt bruksanvisning for mer informasjon: Norsk: Skolemelding bruksanvisning foresatte.pdf. Engelsk: Skolemelding howto parents.pdf

Vi oppfordrer samtidig foresatte til å bruke hjemmesiden aktivt. Apalløkka skole har også en side på facebook hvor vi legger ut informasjon samt bilder og tekst med innblikk i det daglige livet på skolen. Søk opp siden "Apalløkka skole" og følg oss der.