Muntlig eksamen for 10.trinn

skolebygg

Alle elever på 10.trinn skal ha muntlig eksamen før sommerferien begynner. Det vil bli gjennomført muntlig eksamen i to puljer.

Alle elever møter opp til offentliggjøring av trekkfag til muntlig eksamen for pulje 1 tirsdag 13.06.17. Første pulje har da tida fram til torsdag 15.06.17 til å forberede seg. Torsdag 15.06. har de sin muntlige eksamen.

De elevene som ikke er i første pulje, møter opp til offentliggjøring av trekkfag til muntlig eksamen for pulje 2 fredag 16.06.17. Tirsdag 20.06.17 har de sin muntlige eksamen.

Se oppmøtetidspunkt og -sted for de ulike dagene og puljene i planer utdelt av kontaktlærerne på trinnet.

Er det noen foresatte som har spørsmål vedrørende muntlig eksamen, ta kontakt med rektor Elisabeth Dullum eller ass rektor Cathrine T. Thingnes

Vi ønsker alle elever på 10.trinn lykke til!