Skoleåret 2020-21 er i gang

Etter en annerledes vår og en lang sommerferie, er det fint å se alle elevene på 9. og 10.trinn igjen og det er også ekstra hyggelig at vi har fått 150 nye 8. klassinger som vi skal bli kjent med.

Mye kan være som det pleier å være på skolen, men noen ting er annerledes. Vi må alle sammen fortsatt gjøre det vi kan sammen for å begrense smitte av korona. Rektor Elisabeth har sendt ut en skolemelding til alle foresatte med viktig informasjon vedrørende dette.

Her har dere denne:200814 Informasjon til elever og foresatte.pdf

I dette skrivet finner dere informasjon om smitteverntiltak som gjelder på skolen nå. I tillegg står det informasjon om foreldremøtedatoer og om hvordan elevens faglige og sosiale utvikling også i år er i fokus på Apalløkka.

Dersom noen har spørsmål til dette, er det bare å ta kontakt med skolens ledelse.