Velkommen tilbake til skolen

I løpet av uke 20 vil alle elever komme tilbake til skolen igjen. Dette har elever, lærere, miljøteam, andre ansatte og vi i ledelsen sett fram til. Skolen er nå gjort klar til å ta elevene imot.

Mandag 11.05., kl 09.00 begynner elevene på 10.trinn, tirsdag 12.05., kl 08.30 begynner elevene på 8.trinn og onsdag 13.05. kl  09.30 begynner elevene på 9.trinn her på skolen igjen. Mandag har elevene på 8. og 9.trinn fortsatt hjemmeskole, tirsdag har elevene på 9.trinn også hjemmeskole og onsdag er altså alle sammen her på skolen igjen.

Nye timeplaner som vil gjelde fram til sommerferien er nå laget, elevene er delt inn i grupper på maksimalt 20 elever.

Vi minner om at det viktigste er å holde avstand, vise hensyn, holde seg hjemme når man er syk og fortsette med å være snille med hverandre.

Vi minner også om at alle må ha med seg fulladede i-Pader, egne skrivesaker og matpakke.

Er det noe man lurer på eller er bekymret for, kan man som alltid ta kontakt med skolens ledelse.

Velkommen tilbake, kjære elever!