Viktige skoledager venter før sommerferien

Vesletjern.

Halvparten av elevene på 10.trinn har fremdeles sin muntlige eksamen i vente. Fredag 16.06. fikk de vite hvilket fag de skal ha eksamen i og tirsdag 20.06. møter de eksaminator og sensor for å vise det de kan. De går gjennom en viktig prosess når de forbereder seg og gjennomfører muntlig eksamen. Dette er gode erfaringer å ta med seg fram mot nye utfordringer og vurderingssituasjoner som venter dem på videregående skole.

Onsdag 21.06. har elevene på 10.trinn sin vitnemålsutdeling. Det blir en flott avslutning etter ti år som grunnskoleelever. Avslutningen foregår i Apalløkkahallen fra kl 18.00. Vi er takknemlige for at foresatte fra 8. og 9. trinn bidrar som vakter og stiller med kaker til avslutningen. Dette er en god tradisjon gjennom mange år.

Elevene på 8. og 9.trinn har fremdeles skoledager igjen der de skal lære og mestre. I tillegg skal alle elever, også elevene på 10.trinn, levere inn bøkene sine før sommerferien begynner.

Torsdag 22.06. er siste skoledag og den avsluttes med en fellessamling for alle i Apalløkkahallen. Det er en fin avrunding på skoleåret og når vi er ferdige der, sier vi riktig god sommer til hverandre, alle sammen!