Første skoledag etter ferien nærmer seg

Apalløkka skole

Vi ser fram til å møte alle nye 8. trinnselever og elevene som nå blir 9. og 10.trinnselever!

Elevene som skal begynne på 9. og 10.trinn møter opp utenfor skolens hovedinngang mandag 21.08. kl 09.00. Der blir dere møtt av skolens ledelse og lærerne deres.

Elevene som skal begynne på 8.trinn møter opp utenfor skolens hovedinngang mandag 21.08.  kl 10.00. Der vil rektor Elisabeth Dullum ønske dere velkommen som Apalløkkaelever og så vil dere få møte lærerne dere skal ha på 8.trinn.

8.klasselistene henger nå i vinduet ved Apalløkka skoles hovedinngang. Det er mulig å ta seg en tur til skolen for å se hvilken klasse man skal gå i.

Vi vil i tillegg opplyse elevene på 8.trinn om at alle har fått sitt førsteønske når det gjelder språkfag (fremmedspråk/ spårklig fordypning og valgfag).

Nyt de siste feriedagene og gjør dere klar til et lærerikt og flott skoleår på Apalløkka skole!

Augusthilsen fra ledelsen ved Apalløkka skole