God høstferie

Bilde fra tur til Isdammen

Det har vært noen flotte, arbeidssomme, morsomme, innholdsrike og fine skoleuker på Apalløkka skole fram til høstferien. Vi har blitt godt kjent med nye elever på 8.trinn og det er flott å se at alle elever og ansatte på skolen lar seg begeistre av at det legges til rette for gode aktiviteter i storefri.

Elevene har utviklet seg i alle fag og på 8. og 9. trinn er nasjonale prøver gjennomført.

Alle klasser har fått dra på overnattingstur til Isdammen. Her ble kompetansemål i kroppsøving oppfylt, samtidig som at det ble en god felles opplevelse for både elever og voksne som var med.

Foresatte på 9. og 10. trinn har vært på foreldremøter og utviklingssamtaler. Alle foresatte på 8.trinn har vært på bli-kjent-samtale med kontaktlærerne sine. Torsdag 12.10. kl 18.00 er det foreldremøte for alle foresatte på 8.trinn. Det ser vi fram til!

Oppstarten har vært preget av at vi jobber under vår felles visjon: Sammen om - skaperglede, kunnskap og likeverd!

Nå ønsker vi alle en riktig god høstferie og gleder oss til å ses igjen til nye, lærerike skoledager fra og med mandag 9. oktober 2017.

Riktig god høstferie!