God sommer!

skolebygg og skolegård

Skoleåret 2017-18 er over og vi ser tilbake på mange fine, arbeidssomme og gode skoledager der vi alle sammen har bevist at hardt arbeid nytter! Onsdag 20.06. fikk elevene på 10.trinn sine vitnemål og det ble en flott avslutning der blant annet lærerne på 10.trinn hadde framvisning av musikkvideoen de har laget til 10. klassingene! Det er vel verdt å ta en titt på den: https://www.youtube.com/watch?v=RuRqXrFeK9o

Torsdag 21.06. var det avslutning av og med elevene i hallen. Det ble en flott avrunding av skoleåret!

Nå ønsker vi alle sammen en riktig fin sommerferie og håper dere bruker tida til å slappe av, finne på hyggelige ting, lese ei bok bade!

Mandag 20. august begynner alle de elevene vi har sagt farvel til på videregående skole! Vi ønsker dere lykke til!

Her på Apalløkka gleder vi oss veldig til å ta imot alle nye 8.klassinger mandag 20.08. kl 10.00! Vi kan nesten ikke vente!

Vi ser også fram til å møte alle de fine 9. og 10.klassingene igjen mandag 20.08. kl 09.00.

Vi tror det blir et godt skoleår der vi skal være sammen om å jobbe for at hver enkelt elev skal lykkes faglig og sosialt!

Med det ønsker vi alle sammen en riktig god sommer!

Vennlig hilsen Elisabeth, Fred-Ivan, Per-Øyvind og Cathrine