God sommerferie

Vesletjern.

Etter et innholdsrikt skoleår fylt med læring, glede, alvor, utfordringer og  samarbeid, venter nå en lang sommerferie på alle elever og ansatte ved Apalløkka skole. Vi ser tilbake på fine og noen ganger krevende skoledager der elevene har fått mulighet til å utvikle seg både faglig og sosialt.

Vi har akkurat lagt bak oss en hard eksamensperiode for elevene på 10.trinn og vi er imponerte over det gode arbeidet de la ned. Vi ønsker hver og en av dem lykke til med oppstart på videregående skole til høsten.

Mandag 21. august gleder vi oss til å ta imot mange nye 8.trinnselever i tillegg til elevene som nå blir 9. og 10.trinnselever. Mer informasjon om klassesammensetning for elevene på 8.trinn og oppmøtetidspunkt vil komme.

Nå takker vi nok en gang for året som har gått og for godt samarbeid med alle foresatte! Vi ser fram til fortsettelsen!

Ha en god sommerferie, alle sammen!