God vinterferie!

I uke 8 er det vinterferie for alle på Apalløkka. I ukene etter jul har elever og lærere hatt mange flotte opplevelser sammen ute i skogen, på skøyteisen, i langrennsløypa og i klasserommene inne på skolen. Vi har sett elever som har opplevd mestring på nye områder og som har vist glede over å være ute sammen i kroppsøvingstimer. Vi håper derfor at vinterværet holder seg litt til og at alle tar seg noen turer ut i løpet av fridagene.

De siste to ukene har vært preget av læring som har vært både variert og praktisk og dette har elevene gitt uttrykk for at de har satt pris på. Vi ser fram til nye skoledager sammen etter vinterferien. Da venter blant annet prøvemuntlig på elevene på 10.trinn.

Hold smittevernreglene og nyt ferien! Vi ses igjen på skolen mandag 1. mars til vanlig tid og da har alle elever på 10.trinn søkt om skoleplass på videregående for neste skoleår.